Branding

Met branding kun je een sterk merk neerzetten, zowel van binnen als van buiten. De identiteit van je merk is namelijk onlosmakelijk verbonden met de visuele uitstraling. Met als doel dat je doelgroep zich gaat herkennen en identificeren met je merk. Een duidelijke merkidentiteit en positionering is hiervoor het startpunt. Vervolgens kun je deze uitrollen in een visuele merkidentiteit EN nog belangrijker deze uitstraling overal invoeren. Met als laatste stap consistent zijn en blijven herhalen, you got this! En uiteraard ben ik hier om je over de brug heen te helpen met als uiteindelijke doel branding voor je te laten werken. En geloof me, hierdoor kun je echt doorbreken en groeien met je onderneming.

Merkidentiteit en Positionering

Een krachtige branding begint bij de basis, namelijk de merkidentiteit en positionering van je onderneming. De merkidentiteit is simpel gezegd de identiteit van een merk, met andere woorden de persoonlijkheid. Het is gebaseerd op elke ervaring en interactie met je merk – zowel de interacties waar je wel als geen controle over hebt. Je merkidentiteit is de bepalende emotionele band tussen je merk en je consumenten. En die band is de sleutel tot aankoopbeslissingen. Wat zijn de kernwaarden van je onderneming? En hoe ziet je ideale klant eruit? En wat voor gevoel wil je aan hen overbrengen?

Positioneren is het scheppen van een positie van het merk in het brein van de doelgroep vergeleken met andere merken. Hoe zet je jezelf op de markt en wat maakt je uniek? Waarom kom je iedere dag je bed uit? Creatieve concepten, campagnes en uitingen mogen veranderen, maar de merkidentiteit en positionering moet zo veel mogelijk stabiel net als consistent zijn. Via een brainstormsessie gaan we samen je merkidentiteit en positionering vaststellen. De volgende punten komen aanbod en worden na de hand uitgewerkt:

Samengevat: Brainstormsessie Merkidentiteit & Positionering op locatie inclusief uitwerking

Investering: € 500,- exclusief btw

Visuele Identiteit

Met het vaststellen van de merkidentiteit en de positionering hebben we een belangrijke stap gezet om het merk en de intrinsieke waarde van het merk voor langere tijd vast te leggen. De volgende stap is om de merkidentiteit en de positionering (het merkinnerlijk) aan te vullen met de visuele merkidentiteit (het merkuiterlijk). Voor de start van het project gaan we samen brainstormen en een moodboard maken waarin je wensen meegenomen worden. Vervolgens ga ik aan de slag met de visuele merkidentiteit die bestaat uit de volgende onderdelen:

Samengevat: Brainstormsessie op locatie en ontwerp complete visuele identiteit

Projectduur: ongeveer 4 weken

Investering: € 1000,- exclusief btw

Ben je kortgeleden gestart met je onderneming en wil je toch graag investeren in een visuele identiteit? Tof en dapper dat je deze stap durft te nemen! Neem gerust contact met me op zodat we samen kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn voor een kleiner budget.

Deze merken gingen je voor

Jouw project hier?

Neem contact op en ik denk graag met je mee!

Klanten reviews

What people say?

Dankbaar! Dat is hoe ik deze samenwerking met Mara zou samenvatten. Ik heb in mijn hele ondernemersleven nog nooit iets uitbesteed, maar ik kon mij geen betere match wensen. Ik had heel sterk het gevoel dat The AuthenticLabel next level getild mocht worden. Maar hoe? Dat was voor mij een groot raadsel. De woorden had ik wel, maar het ook daadwerkelijk visueel neerzetten... dat vond ik een heel stuk lastiger. Mara heeft mij daar ontzettend goed bij begeleid. Ik volg haar al een aantal jaren op Instagram en heb haar ontzettend zien groeien in haar werk. Ik vind haar werk professioneel, sterk, gedurfd en vooral (en daar word ik heel erg blij van) erg authentiek. Mara wist mijn woorden om te toveren naar prachtig visueel werk waardoor mijn brand nu echt sterk staat. Ik ben Mara daarom vooral ontzettend dankbaar voor haar werk, voor haar fijne manier van samenwerken, haar snelle manier van communiceren en haar energie an sich. Die werkt ontzettend aanstekelijk. Dank je wel Mara, voor al het moois! Op naar nog meer toffe samenwerkingen in de toekomst.